5 Eylül 2011 Pazartesi

Yıldırım Türker

20.06.2011 12:57

   malum ne yazarsa yazsın haklı olan şanslılardan o. ergenekon yargılama usulünü destekliyor haklı. iş doğal mecraına varıp aynı usül bizzat kendi tarafını tasfiye etmeye başlayınca karşı çıkıyor yine haklı. daha bir defa; yanıldım, şöyle şöyle yazdıydım ama tufaya geldim diye özeleştiri yaptığını görmedim. böyle de asla yanılmaz bir insan. hayır sevmiyor değilim kendisini yanlış annama olmasın. bugün radikal'de yayınlanan yazısı akpizmin irrasyonelliğini nasıl rasyonelleştirdiğimize dair son zamanlarda yazılmış belki de en iyi yazı. o kadar seviyorum ki, şarkı sözü yazarı ya, bir şarkı bile yazdım sevgimden. fikret kızılok'un başbakan hep süleyman ritmi ile söylüyoruz.

   x'e gene selam çakmıştır
   iyi ki var kendisi
   yüreğimizin yağlarını eritti
   mal ayracı
   tırıvırı olanlar şu yazısını iyice okusunlar

  yıldırımdır hep haklı olan
  haklıdır yıldırım buna inan

  bolca giydirerek anlatmış yazar
  yazdıklarıyla budur dedirtmiş
  haftalık bellek, vicdan pusulası, iyi ki varsin aktivatorü
  ayar vermiş güzel insan

  yıldırımdır hep haklı olan
  haklıdır yıldırım buna inan

Hiç yorum yok: