5 Eylül 2011 Pazartesi

Wikileaks Türkiye Belgeleri

22.03.2011 10:32

   ahahaha bu taraf harbiden alem çocuk. vikiliks belgeleri yayınında bile huylu huyundan vazgeçmiyor. şimdi belge yayınlıyorsan normalde ne yaparsın? inkilizce orijinalini koyarsın yanına da türkçesini koyarsın di mi. cık. tarafsan öyle yapmıyon. böyle bir paragraf belgenin arasına üç paragraf yorum döşenip hala manipülasyona çalışıyon insanları. kızıyor muyum? kesinlikle hayır. ne kadar karşı çıktığım hususlar olursa olsun emeklerini asla inkar etmedim çok şükür. ama çok komik ya. belgede söylenenin tersini ima etmek için kasmışlar da kasmışlar. hizmet güzel hizmet allah için. sanmasınlar ki müteşekkir değilim.

   neyse ben bu belgelerden derin devletin tarif olunduğu belgelere ilişkin bişiler söyleyip gidecem. önce şok haberler: amerigalılar derin devleti tanımıyor...alooo amerigalılar derin devleti tanımıyor...hala anlamadınız galiba. hani derin devlet amerigalılarin adamiydi ya, hani our boys anılar durumu filan. koskoca bir paradigma çöküyor hafız, uyan gözlerim gafletten uyan. zira türk milli polisi amerigalılara çocuğa anlatır gibi anlatıyor derin devleti ve ne onlar zaten siz tanırsınız diyor ne de amerigalı da vaşinktona anlatırken demiyor ki müdür bizimkiler keşfedildi. yani amerigalılar sadece anlamaya çalışıyor olan biteni ki iki yıl sonra bunun derinlerin temizliği, hak hukuk filan olmadığını, bildik bir siyasi tasfiye olduğunu anlayıp netleşiyorlar zati.

   esas başka bir komiklik var: amerigalılara derin devleti tarif edenler. belgelerde isim verilmemiş ama derin devletin her ilçede örgütlü bulunduğuna dair detaylı bilgiler veren 40 yaşlarında, elit bir bakanlıkta hizmet verdikten sonra merkez sağ siyasete soyunan kişi ben `mehmet ali bayar`'ım diye bas bas bağırıyor belgelerde. eee bu mehmet ali bayar piyasaya çıktığında derin devletin adamı denmemiş miydi? hani erdoğan'ı durdurmak için merkez sağı toparlamak misyonuyla e. özkök gazıyla çıkış almamış mıydı? şimdi hem derin devletin adamı olup hem de abd elçisine derin devletin ne melun bişi olduğunu mu anlatmış sayın bayar annamadım ben. ama hala aynı yerdeyim. diş değil, tırnak değil, bu derin devlet nasıl amerigasız kanar.

Hiç yorum yok: