5 Eylül 2011 Pazartesi

Polis Vazife ve Salahiyet Kanunu

09.04.2011 22:27

   imkanım olsa kitab-ı tarih-i tarih'i kaldırırdım ortalıktan. tüm cumhuriyet tarihi için bunu okuturdum. idris küçükömer marka sakızı, resmi-gayriresmi tüm tarih kitaplarını çöpe atardım. ittihatçılar memleketi ele geçirdi ama biz kurtardıkları, 200 yıllık sabetayist komplolarını, hepsini çöpe atardım. sadece ve sadece bunu okuturdum. 1934'de çıkmış bu kanunu okuturdum. yıl yıl hangi değişiklikler yapılmış, bu değişikliklerle ne yapılmış onu okuturdum. okuturdum ki kemalisti, kemalist karşıtı bu kanun önünde halkı nasıl da eşitlemiş herkes görsün. cehapesi, akepesi, hepsi ama hepsi nasıl da aynılaşmış vazifeyi küçük harfle salahiyeti büyük harfle yazmakta.

   amma bilirim, biz derin devletsiz, ergenekonsuz, ecinniler olmayan tarihi sevmeyiz. onun için de araya, ikibinlerde medya üzerinden gelen alçak basınç sistemi ile tüm yurdu kaplayan gasp, hırsızlık ve suç dalgasının bu yasa ile polise sıfır vazife, yeni yeni yeniden salahiyet verildiğinde nasıl da medya semalarından yokoluverdiğine dair okuma parçaları koyardım.

Hiç yorum yok: