5 Eylül 2011 Pazartesi

Peyman

24.10.2010 17:10

   dor leo diye afilli marka bastıkları ürünleri ambalaj yönünde süper ama kalite yönünden private label market markaları ile neredeyse aynı düzeyde. `esas holding` desteğiyle raf parasını bastırıp zincir mağazalarda tadım'ın alternatifi olarak konumlanıp ondan ekmek yemeye uğraşıyorlar. aslında kalite olarak kendilerini düzeltmeleri mümkün ama yapmıyorlar, yapmayacaklar. firmaya ortak olan ali sabancı ve ailesi, `venture capital` firması olduklarını ispatlamak derdinde. bunun yolu ise aldıkları isimsiz yıldızları parlatıp vakti geldiğinde hisselerini halka arzetmek veya blok halde satmak, böylece ekonomi dergilerinde wall streetten arak "işte başarı" tadında kapak pozu vermek. peyman kaliteye odaklanmak yerine kâra ve pazar payı artırmaya odaklanmalı ki yakınlarda üç yıl üstüste kâr elde etme koşulu gerçekleşsin ve aile borsada hisseleri halka açabilsin/bu firma çok kârlı hesabı blok halde satabilsin. `money never sleep`.

Hiç yorum yok: