5 Eylül 2011 Pazartesi

İşten Çıkarılan İşçinin Patronunu Yakması

04.03.2011 22:10

   bu hain eylem aklıma yine aynı soruyu getirdi. kamudan gasbedilen bedellerle finanse edilerek aldığı eğitim sayesinde tayini iki şehrin hikayesinde büyükdere-levent yakasının hikayesine çıkmış ve bunu sittiri boktan ben daha zekiyim istese onlar da yapardıki soytarılığı ile meşrulaştıramayan bir seçilmiş olarak hep şunu merak ederim: bağcılar,esenyurt veya bir başka varoş niye yakmıyor bizim buraları? ha bu soruyu sormayacak kadar eminsen kendi doğrunun herkesin doğrusu olduğundan, başkaları bu doğrunun kendi doğrusu olmadığını gösterdiği zaman da şaşırmayacaksın.

   dikkat et bu beni yak her şeyi yak övgüsü değil, niye yakmıyorlar şaşkınlığı. ama sen o şaşkınlığı duymayacak kadar haklı sanıyorsun kendini. leibniz'in monadları gibi kendi monadın var sanıyorsun onların girmesi yasak olan. tıpkı o ceo gibi.

   p.s. ben özel üniversitede okudum yae ne kamu finansmanı diyecek olan önce bütçe kanununu açıp kendi üniversitesini ctrl+f yapsın, bakalım ne çıkıyor.

Hiç yorum yok: