5 Eylül 2011 Pazartesi

İstanbul'daki Üç Eroin Fabrikası

30.11.2010 19:43

   12,5 filandım. milleti kurtarmak için devlet desteğinde horoyin ticaretiyle sermaye toplanacağını düşünmüştüm. içeriye satmayacak dışarıya satıp ihracat yapacaktık devletçe. 12,5 filandım. sonra büyüdüm ve eski yunan görmüş yeni yetme filozofa döndüm. çünkü devlet bunu zaten yapıyordu, koca koca insanlar, ağar abiler bunu çoktan düşünmüştü. oysa onlar kendileri düşünmemiş bunu. sadece bir geleneğin devamıymış yapılanlar. zaten ülkemizin temelinde devlet desteğiyle ama muhakkak ki özel sektör eliyle kurulmuş horoyin fabrikaları varmış. zaten ülkemizde içişleri bakanlarının horoyin fabrikatörlüğü yapması bir gelenekmiş. ulvi bir aydınlanma yaşamamı sağladı bu fabrikalar. demek daha 12,5 yaşında cumhuriyet emanetini hakeden bir gençmişim.,

Hiç yorum yok: