5 Eylül 2011 Pazartesi

İletişim Becerileri

31.10.2010 11:06

   malumu aliniz herhangi bir reel katma değer yaratımına dayanmayan yüksek yüksek cam şatolarımızda tıpkı örnek aldığımız geliş-miş muasır batı firmaları-y-mış gibi gösteriş yapmaya dayalı beyaz yakalı masal dünyamızın `açıl susam açıl`ı "kişisel gelişim cap cup-ekip olma cart curt". işte bu parolanın yer aldığı kutsal kitabın ilk ayeti iletişim becerileri. bir nev'i moderen biznısın `ikra`'sı. oku kişisel gelişim adına oku, o şirket ki seni ekip olabilmen için iletişim becerileri ile donatıyor.

   eğitim firmalarının en sevdiği aydınlatma türlerindendir. bir kere bir şirkete bu eğitim için sızdığınızda tüm beyaz yakalılara bu eğitim verildiği için mahsulü bol olur. gerçi aynı iletişimin küçük çaplı bir mucize olduğu ayeti bu mucizeye herkesin sahip olabilmesi ile çelişse de sonraki ayet önceki ayeti sadece kuranda nesh etmez. bir veya iki gün sürdüğü için çalışanın da hoşuna gider. eğer eğitim zamanı krizdeyiz programının çekimlerine denk gelmezse güzel bir otelde açık büfe tıkınma demektir bu. hele hele ekipte göz takibini hoş kılan üyeler de varsa değmeyin beyaz yakalının keyfine. içeriğine dair bir şey demedim. çünkü hey dostum beceri bu, skill öğrenilmez. içindeki beceriyi hissetmen, istemen lazım sikrıt gibi. yahut hissetmiş gibi yapman lazım herkes gibi.

Hiç yorum yok: