5 Eylül 2011 Pazartesi

Ahmet Şık

03.03.2011 10:22

   kendisini bir kere gördüm. onda da manisadaki çocuklara işkence davasında polislerin kendilerine -gazetecilere- nasıl saldırdığını anlatıyordu. kendimi kızgın ve güçsüz hissediyorum.

   kızgın hissediyorum çünkü odatv operasyonu başlayıp ahmet şık'ın adı cemaat-polis ilişkisi hakkında kitap yazdığı bilgisi ile medyaya sızdırıldığında, gerçek hedefin faşist bir medya patronu değil ahmet şık ve o birilerini derdest etmek, klasik ergenekon taktiği ile kuşkulu birileriyle aynı çuvala tıkıp ipini çekmek olduğunu anlamayanlar, kusura bakmasınlar ama sike sürecek kadar bile aklı olmayanlardır. ergenekon tasfiyeleri hala soner haketti ama ahmet haketmemişti diyen salaklar sayesinde ilerleyebiliyor.

   güçsüz hissediyorum çünkü engelleyecek gücüm yok. o gücü oluşturabilecek olanlar hala kuru bir geçmiş olsun çekip el siki ile gerdeğe girerek düşmanlarının başına gelenlere sevinmekle meşgul. ama neyse yıldırım türker ortaya acılı bir yazı attırır ben de fw yapıp mutlaqa okuyun chok gusel olmuş yazar rahatlarım.

Hiç yorum yok: