5 Eylül 2011 Pazartesi

19 Mart Kahramanları Anma Günü

18.03.2011 21:06

   bizim 18 mart şehitleri anma günü biraz zenginleştiğimizde uydurduğumuz bir gündür. zenginleşen bırcıvanın evine astığı tabloya benzer. bitimiz kanlandığında böyle bir gün lazım gelince haliyle bunu seçtiler, yücelttiler. ama ne güzel bir tesadüftür ki dost ve kardeş alman ordusunun 19 mart kahramanları anma gününün yanı başına denk düştü. şu anda kutluyorlar mı bilmem ama 1945'e dek şanlı alman ordusu bugünü kahramanları anma günü diye kutlardı. muhakkak bir şanlı zaferlerine filan denk gelmiştir.

   19 mart 1945'de ulu önder hitler'in irad ettiği nutuk hiç kuşkusuz kahramanlara dair en evrensel tarifi içerir. batıdan mütttefikler doğudan bolşevikler gelirken başbuğ demiş ki, "siktir edin kutlamayı, kahramanlar zaten şimdiye dek savaşta öldü. kalanlar korkaklardır." dikkat edin kahramanlar hiç kendilerini kendileri kutlayamaz. hep diriler arkadan sıkar da sıkar onlara dair. neyse bitmedi devam etmiş grofaz, hiç kuşkusuz doğudakiler -bolşevitska komunistya- bizden üstün olduğunu kanıtladığına göre alman milleti yaşamayı haketmemiştir. ve `nerobefehl`i imzalamış. hani almanyadaki tüm tesislerin ve altyapının imha emrini. alman ulusunun kahramanlarını, yani kendilerini ulus yapanları andığı günde ulusun imhasını emretmiş.

   bugün yine birisi kürsüde sallayıp duruyordu milletinin üstünlüğüne dair de aklıma geliverdi. biz liderlerimiz bizi övdüğünde genelde liderlerimizin ağzına baktığımız için, aşağıda fermuardan sarkan ve bize doğru kalkmış siki görmüyoruz.

Hiç yorum yok: